czwartek, 25 maja 2017

Biały rumak

Witajcie !! 😊

Remonty jeszcze trwają. Zabiegana jestem. Praca, remonty, załatwienia na mieście.

W niedzielę szliśmy jeszcze do wuja i cioci Francia. A po drodze  spotkaliśmy koniki.
Biały zauroczył mnie najbardziej. Może to jakiś królewski, na którym jeździł Gandalf z 'Władcy Pierścieni'.



A tak. Podobał mi się film. Właśnie wczoraj skończyliśmy oglądać.

Koń, którego spotkaliśmy lśnił właśnie, jak ten od Gandalfa. Może nie miał aż takiej długiej grzywy lecz był bielutki i miał przykuwające spojrzenie.



Konik chodził sobie daleko od nas. Nabrał w końcu śmiałości i przyszedł prawie do samego pasterza. Stał już tylko parę centymetrów od nas i radośnie wymachiwał ogonem:


W ogóle się nas nie bał, tylko smaczną trawkę zajadał ...



i... machając ogonkiem pięknie nam pozował:



I na koniec możecie zobaczyć konika na filmiku:


video

Miłych nocy i dni.
pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. Oj, jak mi brakuje takiego spotkania z naturą i białym rumakiem na łące. W tym roku chyba czeka mnie wakacyjna miejska dżungla. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak jest wolna chwila - uciekać do tej innej dżungli :D

      Usuń
  2. Oj trafiłam na mój ulubiony film, chyba oglądałam go ze 100 razy. A na zdjęciu pokazałaś, aż trzech bohaterów, moich najlepszych. We wszystkich trzech - chyba się zakochałam :)
    A konie dla mnie to są wspaniałe stworzenia a do tego bardzo mądre, piękne...

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosiłem się do Ciebie. Konik bardzo mi odpowiada... we Francji też podchodziły do mnie. Niestety z braku czasu poczytam więcej i popatrzę po powrocie do kraju... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No zakręcona jesteś, bo nawet Twój komentarz u mnie do wędrujących... zawędrował kilka postów wcześniej ;ppp
    a konik piękny na tej nie mniej pięknej łące!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo na prawdę? ale jak to ? czemu tak :D?
      ciekawa sprawa.

      Usuń
  5. Jeju, kocham konie, a ten, jest naprawdę śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham konie i ten film.
    Sikoreczko, bardzo dziękuję, że znajdujesz czas aby bywać na moim blogu i pozostawiać komentarze.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, chociaż powiem, że do lipca jakoś mi będzie cieżko pisać pod każdym postem lecz starać się będę.

      Usuń