poniedziałek, 15 maja 2017

Kot Kundzik

Hejka,

Wreszcie udało się mi usiąść do paru zdjęć. W tym Kundzika. 
-A któż to Kundzik?


Myślisz, że to zdjęcie jest do góry nogami? Nie nie nie... i jeszcze raz nie. Ono jest takie celowe, to cień, cień wielkiego zwierza (no dobra, przesadziłam) ale na pewno z długimi fusami.
- Aaaa już wiesz co to za zwierz?
- No tak, to kot.



Tak, to kotek zwany "Kundzik". Nie jest to ani mój kotek ani kotek Francia. No to skąd on tutaj?

Kundzik mieszka sobie u naszych znajomych, bardzoo daleko od nas. A że byliśmy niedawno na Pyrkonie i nocowaliśmy u nich, to zrobiłam fotki zwierząt.







Kundzika ciężko się fotografowało, bo albo uciekał do innego pokoju, albo pod stół. Udało się mi jednak czasem go 'trafić' z obiektywu. Może za rok, a może wcześniej znów się z nim spotkamy.

miłych dni i nocy
Sikoreczka

22 komentarze:

  1. Jejku! jaki piekny ten kot, i jakie ma wąsy! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam kota, który zawsze mi ucieka i nigdy nie mogę zrobić mu zdjęcia :) Ostatnia fotka ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W sumie też się nieźle z nim namęczyłam bo nie chciał współpracować, ale jakoś wymęczyłam i coś powstało.

      Co do ostatniego to sama jestem happy, bo udało mi się zmusić Kundzika do spojrzenia do góry.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Kundzik to nielada przystojniaczek :)) Jest CUDNY! Wasiska, oczka ... wszystko w nim przystojne :) Miau!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby Kundzio mógł to usłyszeć, byłby niesamowicie dumny.

      Usuń
  4. Zdjęcia modela są świetne, moja kicia mi ciągle ucieka z obiektywu, jak nie całą sobą, to najczęściej oczami i nie jest łatwo (bez zachęty w postaci pasty witaminowej) nakłonić ją, żeby tak spojrzała w obiektyw. :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      Praca ze zwierzętami jest dość trudna. Sama nie mam jakiegoś mega aparatu ino zwykły cykacz lub komórka-smartfon, ale daję radę.

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ależ ma spojrzenie :)
    Mojej przyjaciółki Kota wręcz przeciwnie, jak widzi człowieka z aparatem to przychodzi i się łasi, że też trudno zdjęcie zrobić ;p
    Pozdrawiam Kundzika i autorkę zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wizytę i miły post. Koty po prostu tak mają.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Piekny Kundzik! A nie jest on przypadkiem malym tygryskiem? Bo taki jakis ostropatrzacy, jakby sprawdzal, czy sie na chrupki nadajesz.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha. kto to wie. Ma już dobrych kilka lat, więc nigdy nic nie wiadomo

      Usuń
  7. Kundzik przecudnej urody :) i pięknie mu z oczu patrzy ;) Mój kot też nie lubi jak mu się robi zdjęcia, no cóż... kariery w modelingu nie zrobi, ale Kundzik ma szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak musiałam się nieźle napracować by coś fajnego stworzyć. w Końcu przez 4 dni meczenia kota wyszło coś fajnego.

      Usuń
  8. Hej, Sikoreczko!!!

    Rewanżuję się odwiedzinami. Męczenie kota zawsze przynosi dobre wyniki:)))

    Będę zaglądał - kocie pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Śliczny kociak. I to spojrzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowo. właściciele pewnie byliby zachwyceni :D

      Usuń
  10. Kot słodki i najlepiej spraw sobie własnego :0
    Jestem 100 % kociarą i szczęśliwą posiadaczką dwóch sierściuchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko, a ja jestem posiadaczką dwóch psiaków.
      Kotków już niestety nie mamy.

      Usuń