sobota, 13 maja 2017

Shek - Pyrkon 2017

Witajcie ponownie. 

I tak jakby na to nie spojrzeć, Dobija powoli pół miesiąca. Tak, pół miesiąca odkąd skończył się tegoroczny Pyrkon. mehh :( Trudno. Trzeba iść dalej.
Siedzę mimo to prawie codziennie i podziwiam te piękne przebrania. Powiem z przykrością, że (chlip, chlip)  nie udało się mi złapać wszystkich CUDÓW! To było nie realne jak na jedno solidne sobotnie popołudnie.
Może w 2018 roku, Francio i ja pojedziemy na 2 dni a może już być od piątku. Tylko, te koszty dojazdu. Hmm... Pomyślimy, zobaczymy. Może jeszcze gdzieś w tym roku pojedziemy. :)


Aaa ok, nie rozczulajmy się.
No to chciałam Wam przedstawić jednych z pierwszych pięknych COSPLAY'ERÓW spotkanych na Pyrkonie:
Shreka i Fionę-Ogra.

Powiem szczerze, że bardzo się mi podobało ich przebranie. Jestem pełna podziwu.
Niestety nie mam w chwili obecnej namiarów na te OGRY :( Jak kiedyś znajdę to doinformuję. A oto przed Wami aż 3 fotki. Tak, tylko trzy. Jestem szczęśliwa, że mam te trzy.

Shrek jak się patrzy, zły Ogr:


Shrek i Fiona-Ogr:



I jeszcze jedno zdjęcia Shrek'a i Fiony-Ogra:



Jak Wam się podobają? Mają coś z Shrek'a i Fiony? Coś byście zmienili? A może kogoś z Was wciągnie świat cosplay'u?
Może w przyszłym roku się spotkamy? a może jeszcze w tym?

Miłych dni i nocy.
Sikoreczka😀😃

5 komentarzy:

  1. Przepraszam że zniknęły komentarze, jeśli zniknęły... ale chciałam aby każdy mógł komentować tego blooga.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tez mi się podobają. :) jeszcze rzucę tutaj nie jednym, ale to w odstępie czasowym. dziękuję za wizytę.

      Usuń
    2. A to w takim razie również obserwuje i chętnie będę odwiedzać bloga:) Pozdrowionka <3

      Usuń
    3. bardzoo mi miło. pozdrawiam.

      Usuń