piątek, 5 maja 2017

Witaj w moim świecie

Cześć,

Bardzo się cieszę, że tutaj trafiłeś/ -łaś drogi Czytelniku. Długo tutaj będziesz? Może tylko chwilkę, może troszkę dłużej - dzień, tydzień, miesiąc, rok. A może jednak zaszczycisz mnie Twoją dłuższą obecnością.
No właśnie tak, na lata.

Ten blog, ta stronka jest całkiem inna niż wszystkie. Pytasz dlaczego?
Powiem Tobie, czy którykolwiek blog, czy którakolwiek strona jest taka sama? Nie.
Są podobne tematy, podobne zdjęcia, lecz tworzy je zawsze ktoś inny.
Trafiłeś do mnie, na moje marne kartki, które krok po kroku przedstawiać Tobie będą mój świat,
moje podróże ... zdjęcia, moje słowo.

Życie to podróż. Życie to pasja. Trzeba mieć cel, marzenia, kogoś obok.
Przyznam się do tego, że to nie mój pierwszy taki internetowy pamiętnik. Muszę sobie przypomnieć ten dawny, z przed lat.... byłam gimnazjalistką wtedy. Ale ten czas leci. :) Teraz już trzydziestka na karku.


Postaram się zrobić na ile się da czytelnego bloga. Podzielić na strony, na podrozdziały. Po prawie piętnastu latach nie pisania, proszę - miej dla mnie cierpliwość, gdy zacznie się CHAOS.
Myślę, że się jakoś dogadamy. Pisz wtedy i pytaj - o co Sikoreczka Tobie chodzi :p :)

To tyle na dziś dzień. Wrócę znów. Za jakiś czas aby otworzyć pierwszy rozdział ... o ?
Właśnie o ...nie martw się. Na pewno coś wymyślę.

Sikoreczka.

ps. A jeśli masz bloga, stronkę Twoją. Napisz jeśli chcesz dołączę ją w szereg innych. A może sama zagoszczę na Twojej karcie i jak na Facebooku kliknę - Lubię To!


4 komentarze:

  1. Witaj !
    Jestem z rewizytą i czekam na kolejne, mam nadzieję ciekawe posty.
    Pozdrawiam tymczasem i życzę veny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dziś zauważyłam komentarz.
      dziękuję, będę się starała tworzyć jak tylko czas pozwoli jak najwięcej.

      Usuń
  2. Fajnie jest mieć odskocznie od codzienności w wirtualnym świecie :)
    Witam w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Beatko i Ciebie.
      od czasu do czasu coś napiszę.
      pozdrawiam.

      Usuń