środa, 10 maja 2017

ZNALAZŁAM !!

Cześć ,

Witam znów...
Ale radość, chociaż dziś krótka notatka.
Jestem mega szczęśliwa.
Dlaczego?

Znalazłam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale co?

No dobrze już piszę.
Znalazłam kopiąc po necie, jeden z moich starych, blogów. Z tego jednak co czytam po postach, nie wiem czy znajdę następne, ale spróbuję.
Jestem mega szczęśliwa. Po ponad 3 latach blog trwa, żyje. Funkcjonuje! A mówili, pisali wszyscy mi kiedyś, że długo niepisane blogi są usuwane, a tu nie.
Wróciłabym do kontynuowania tam wpisów ale ... ale nie pamiętam hasła ani nicku czy loginu. Więc trudno. ..
Kontynuuję tu pisanie.

A jakby ktoś chciał przewertować stronice moich poprzednich zapisków, to oczywiście zapraszam:


AAAAAAA
żeby nie wertować pomiędzy wpisami, wrzucę tego bloga do linków.

To tyle na dziś.
Miłych nocy i dni
Sikoreczka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz