czwartek, 1 czerwca 2017

Dzień Dziecka 2017r.

Witam 😊.

Tak, oto wybiła godzina że mamy znów takie miłe kalendarzowe święto.
- DZIEŃ DZIECKA-

Nie mam kilku lat, co prawda lecz moi rodzice zawsze coś chętnie kupią, dadzą jakiś grosz czy zabiorą w świat. A nawet jeśli nie, zadzwonią czy przyjdą powiedzieć - najlepszego.
To miłe. Cieszę się, że żyją, że są obok... To tak z ludzkiego punktu widzenia.
A dalej idąc w wiarę (jestem katoliczką, nie kryję się ... wierzącą, praktykującą itd.), kiedy to moi rodziciele pójdą do NIEBA, dalej będę dzieckiem - DZIECKIEM BOGA. Tak jak każdy. Moi rodzice, Francio, Ty, ja, Teściowie, Sąsiedzi ... każdy z nas 😉.

W tym roku dostałam na prawdę wielki prezent od Rodziców na swoje święto. Nie tylko ja, bo Francio też. Dostaliśmy go razem.
A co??
Rodzice sponsorowali nam malowanie naszej sypialni i przedpokoju oraz część naszej klatki schodowej. Było miło słyszeć od mamy takie słowa: MACIE TO NA DZIEŃ DZIECKA OD NAS.
I jak i jak tu nie kochać? Jak tu się nie cieszyć? 

Zniknęły kolorki, nie ma już różu, niebieskiego, nie ma żółtego. Jest jeden. Miała być typowa brzoskwinia, lecz wertując paletki w ostateczności wybrałam coś między typową brzoskwinią a pomarańczą (nie wiem czy widać efekt, nie mam lustrzanki ani jakiegoś extra super aparatu, tylko mojego kochanego 5-latka):


Te białe miejsca na ścianie są celowe. To tapeta ze względu na to, że będziemy mieć 2 szafy wbudowane w ścianę. A tak prezentuje się reszta:




Zauważyliście pewnie, że są już części do szaf w pokoju. Konstrukcja jednej już jest prawie w całości gotowa. Zostały do zaprawienia jeszcze 2 rurki po lewej stronie i prowadnice na drzwi.
I wygląda to na chwilę obecną właśnie tak:


I tak jakoś temat odnośnie DNIA DZIECKA zmienił się częściowo w 'kolory ścian'. Więc już wracam do tego dnia na sam koniec notatki.

Jakie prezenty dajecie, kupujecie swoim Słodziakom, nie koniecznie tym małym?? Dzieckiem się jest (jak wyżej pisałam) cały czas bez względu na wiek. A może ktoś Wam zrobił jakiś miły prezent dziś?
Jeszcze raz napiszę: Mamo, Tato dziękuję za kolejny rok z Wami i za przepiękny prezent.


Miłych nocy
miłych dni
Sikoreczka

26 komentarzy:

  1. Uważam, że takie praktyczne prezenty dokładnie wtedy, kiedy są potrzebne, są najlepsze! :)
    Moi rodzice, a głównie moja mama, też tak robiła. Wiele radości mi dzięki temu zapewniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bardzo miłe. zgadzam się z tym. Praktyczne są zawsze najlepsze!!

      Usuń
  2. Wspaniały prezent!!! U syna bardziej skupiam się na wnukach, ale córcia też została dopieszczona;) Zrobiłam wspaniały obiadek, dostała dwie książki kulinarne, które lubi i coś na osłodę życia;)
    Pozdrawiam i życzę wiele szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak chyba jest, że dziadkowie później patrzą na wnuki.
      a troszkę osłody nikomu nie zaszkodzi szczególnie w takim dniu.

      Usuń
  3. Super, trochę zazdroszczę, bo musiałem sam zasponsorować sobie remont :) Ale praktyczny prezent jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę Zbyszku że nie każdy miał, ma czy będzie miał takie możliwości. Ale jest to miłe i właśnie... praktyczne.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ależ cudne gniazdko się wije :) <3 pozdrawiamy: *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Powoli leci ale do przodu :-)

      Usuń
  5. Świetny prezent! :-) Na prawdę praktyczny i pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak myślałam, bardzo dojrzała ta brzoskwinia :)))
    A rodzice najczęściej wiedzą kiedy i jaki prezent dziecko ucieszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje rodzice zawsze umieją trafić z prezentami :-) a brzoskwinia super wyszła

      Usuń
  7. Great post and really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny prezent na Dzień Dziecka. A mi mama powiedziała tego dnia że mnie kocha i mi to w zupełności wystarczy :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by to wystarczyło, że pamięta. Skoro jednak nadarzyła się okazja to z niej jak to 'kochająca mama' - skorzystała.

      Usuń
  9. Wiesz co, ładnie będzie w tej sypialni - to już widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nam podoba. Francio jest wniebowzięty, a familia też podziwia.

      Usuń
  10. Zapowiada się śliczny pokoik! Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. też pozdrawiam. i nie raz jeszcze wpadnę odwiedzić.

      Usuń
  11. Wspaniały prezent na dzień dziecka dostaliście od rodziców :)
    U nas to jest w modzie zawsze dawanie jakiś słodkości.
    Ładnie napisałaś o tym, że nawet po śmierci nadal będziesz dzieckiem,
    tak jest z nami wszystkimi wierzącymi :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie.
      a co do słodkości też dostałam dużą czekoladę.

      Usuń