sobota, 3 czerwca 2017

FotoZabawki - Hatsune Miku (1) - powitanie.

Witajcie 😊!!

Dziś u mnie pojawiła się wątpliwość związana z dalszym prowadzeniem bloga.
Nie!!! Spokojnie, nie kasuję. Nie znikam, nie odchodzę 😏.
Będę dalej Was maltretować hihihi. Będę nadal odwiedzać Was, Wasze strony.

Zastanawiam się czy nie tworzyć np. kilka równoległych blogów. Pomysłów mam dużo i taka myśl mi wpadła by był blog osobny na podróże; na foty zwierząt; osobny na to i na tamto. Bo np., co z tego że będzie Etykieta: GRY, jak jedną grę będę rozbijać, w różnych odstępach czasu na (załóżmy) 15 postów??
No dobrze, ale co w takim razie tu? Chyba zrobiłoby się zbyt pustawo. Racja.

To co teraz?
Można zrobić po 2 etykiety do jednego posta (albo i więcej). Czy jednak nie powstanie zbyt wielki chaos? 
Np.tutaj w tym poście musiałyby być takie ETYKIETY jak:
a)FotoZabawki;
b)Hatsune Miku.

A teraz zwierzaki?
a)FotoZwierzęta;
b)Psy
c)Aza ?? ??

Boję się, że sama się zgubię w tym wszystkim. Jak czegoś za dużo to potem się mi wszystko miesza i głowa puchnie. Temu też nie widzi się mi do końca prowadzenia kilku blogów na raz.
Może racja, mieć jeden a porządny bez podziałów. No ale... ale byłoby to ładnie posegregowane. Hmmm.
😳😳😳😳

STOP!! Nie nie nie i jeszcze raz nie !!
Już wiem. Zostawiam jak jest i będę pisała obok nazwy posta numerki. TAK!! !! Myślę, że to wtedy uda się ogarnąć. A dodatkowo, kiedy znów pojawi się np. Hatsune Miku (ta czy inna w kolekcji fotograficznej), dopiszę pod spodem linki, by szybko się przemieścić do poprzednich fotek. 👍
A co mi tam.
Walka wewnętrzna zakończona. Decyzja podjęta i tego będę starała się trzymać. 👍👍👍
ps. idę popoprawiać posty czyli dołączyć odpowiednie numerki.
**************     **************    **********

A teraz wracamy do zdjęć Miku. 💖💖💖
Jak znam życie na każdy interesuje się Japonią. A mało kto jeszcze słyszał o Miku.
Miku to wirtualna piosenkarka stworzona na bazie technologii syntezy śpiewu. Została opracowana przez Crypton Future Media.
Inaczej taki 'śpiewający halogen'. Przedstawia się ją głównie jako szesnastoletnią dziewczynę o dłuuuugich turkusowych włosach.
Jej imię jest tłumaczone jako "PIERWSZE BRZMIENIE PRZYSZŁOŚCI". Miku posiada też skrót jako: "CV01" od "Character Voice 01".

Figurka Miku gości w moim domu już 3lata, czyli od mojego 2giego wyjazdu na Pyrkon. W tym roku myślałam kupić nową lecz z Franciem rzuciliśmy się na coś innego. O tym rzeczach będzie jeszcze mowa (kiedyś tam - przynajmniej mam pomysł na n-ty post).
Miku pokochałam, bo jest słodka i zabawna. Pomijam głos. Aczkolwiek wolę prawdziwe piosenkarki, żywe. Z krwi i kości.
Mała i słodka Miku ma jednak swój urok. (ooo i znów będzie n-ty post jak otworzę etykietkę z mangą, z piosenkarzami itd). Ufff pomysłów w mojej głowie nie mało jest - w przeciwieństwie do czasu.



I tak oto Miku wspięła się na iglaki. Tutaj też ze swoim 'porem' i nieodłącznym mikrofonem.



I jak tutaj się nie śmiać. Miku uciekła w krainę rabarbaru: 



Między liśćmi jej wygodnie. Głośno śpiewa. Czuje się chyba tutaj jak na scenie.
Ale miękka trawka wcale zła nie jest:



Miku bardzo lubi swoich nowych przyjaciół. Ciekawa jestem czy zgadniecie kto lub co otacza 'małą gwiazdę'?



Jak tu nie kochać słodką małą Miku 💖💖💖

Miłych nocy
i dni
Sikoreczka 😊

25 komentarzy:

  1. Dla mnie to zupełnie obca tematyka, a co do blogów powiem Ci tylko tyle, że mam swój i moich uczennic i ... nie ogarniam, nie ma czasu:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pozdrowienia. czyli wypada mieć 1 a konkretny.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Yesssssssssssssssss. :)
      a jednak ktoś zna, a jednak ktoś coś słyszał. :D

      Usuń
  3. Nie słyszałam o takich zabawkach więc nic nie mogę napisać na ten temat . Jeżeli chodzi o blog to wolę jeden niż kilka bo łatwiej go ogarnąć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź Alicjo na moje rozterki. czyli jednak jeden blog a porządny. tak myślałam.
      ściskam serdecznie

      Usuń
  4. Kiedyś też myślałam, że poradzę z wieloma blogami naraz, okazało się jednak to za ciężkie do ogarnięcia. Z jednym sobie człowiek nie może dać rady. Postanowiłam więc wszystko pakować do "Stron" na jednym blogu. Czyli wszystko będzie w "jednym garnku". :)
    Słodka ta Miku...

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pakujesz wszystko do stron jeśli mogę zapytać?
      Czyli jeden a porządny. Większość a raczej widzę, że wszyscy podzielają tą opinię.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Też miałam takie rozterki, ale ostatecznie mam jeden blog i więcej nie dałabym rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co komentarz od Was podtrzymuje mnie by mieć tylko jeden jedyny i chyba tak zostanie. :)
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. jeszcze będzie o niej głośno na blogu ale kiedy indziej. pora coś nowego znów napisać.

      Usuń
  7. Pięknie to wszystko opisałaś, zdjęcia również ciekawe, niestety ja też nie w temacie gier i zabawek. Jeśli chodzi o bloga to chyba tez nie pisałabym równocześnie kilku. Widzę, że masz porobione zakładki, więc chyba tylko pozostaje pilnować się tetycznych zakładek i będzie ok, a każdy znajdzie to co go interesuje :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. jeden a porządny.
      abym się sama nie pogubiła w zakładkach.

      Usuń
  8. Bardzo lubię turkusowy kolor :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anek będę tam kukać do Ciebie. :D
      a ja wole niebieski hihihhi

      Usuń
  9. Ja się też zapędziłam z trzema blogami.
    Nie ogarniam ich. Tylko od czasu do czasu coś tam wklejam.
    Turkusowy kolor jest obłędny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie temu myślałam czy warto prowadzić blog 1 o takiej a blog 2 o innej tematyce.

      Usuń
  10. z etykietami do etykiet od etykiet ;) jest zdecydowanie łatwiej niż kilkoma blog-ami :) ja nie ogarniam nic co ma działać długoterminowo, a jak ma być tego dużo to od razu kociokwiku dostaję... :/
    Miku to cudo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to etykietki górą :D
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Z Mangą mi nie po drodze, ale jeśli Ciebie cieszy to hobby, to czemu nie. :)
    Bloga lepiej mieć jednego, ja nie jestem w stanie prowadzić równolegle nawet mojego kulinarnego. Ale wykorzystuję go głównie do wrzucania sprawdzonych przepisów, żebym potem mogła sama po nie sięgnąć. Więc trudno, jak nie mam czasu, to tam nie publikuję.
    Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jeden a porządny. dam jakoś radę jeśli się sama nie poplątam.
      pozdraeiam.

      Usuń
  12. Akurat nietylko figurki SD/Chibi Miku są ok
    Ma GIGANTYCZNA liczbę "Prize" i "Skal" oraz nawet KILKA MODELI (no modeli, takie jak te modele samolotów czy czołgów i tak samo trzeba malowac i kleić) do złozenia.

    Niestety od mego zakątka Polski daleka droga na Pyrkony i co najwyzej jezdzilem na Warszawskie konwenty.
    Lajkuje, subskyrbuje i czekam na więcej Otaku stuffu.

    P.S. Wpadnij zobaczyć bloga mojej dziewczyny (i poniekad mojego) na http://fejwsi.blogspot.com
    Niestety aktualnie mamy przerwę spowodowana obroną na studiach ale wrócimy więksi, lepsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę do Was zaglądać macie to jak w banku

      Usuń
    2. To nie trzeba zaglądać
      To trzeba odwiedzić ;3

      Usuń