piątek, 16 czerwca 2017

Lumix DMC SZ-10 część2

Witajcie 😊!!

Przez wzgląd na Violkę jeszcze dziś zawalę Was zdjęciami z Lumixa w wersji testowej. 📷 Dzisiaj zdjęcia robione przedmiotom wewnątrz pomieszczenia. Jest to moje mieszkanie. Nie wiem jak aparat będzie działał na przykład w muzeum gdzie jest inne oświetlenie czy w zamku lub kościele. Jeśli pojawię się w owych miejscach zrobię dodatkowy test. 📝📝📝
W najbliższych planach chcę jeszcze pokazać zdjęcia wieczorem czy w ciemniejszym pomieszczeniu oraz nagrać małe filmiki
📺 a więc coś do oglądania.

Oki, mniej więcej będziecie wiedzieć co się będzie pojawiało stopniowo. Francio pewnie będzie mi w tym pomagał i nie tylko.

Wracając do sedna notatki. Zdjęcia w pomieszczeniu ...
Wydaje się mi, że model robi je też ładnie jak na zewnątrz.
1) Zabawki:
a w tym wypadku zestaw misiów:


Czy tam Żółtek leżący na moich spodenkach

czy tam Żółtek siedzący na telewizorze i patrzący w ścianę:

Albo brązowy mały misiu wiszący na kluczu od barku:

2) Są osoby, które lubią fotografować fakturę (czy jak kto woli) wzór, wzorek haftu, sweterka robionego na drutach, zasłonek, firanek. To coś dla Was będzie tutaj:

Wzór obrusu leżącego na stole:


Nóżko do góry! Skarpetko pokaż się:

Jakiś tam kawałek materiału:

3) Książki i karteczki:
Okładka:

59 stronica:

n-ta stronica (wybaczcie, że w ten oto sposób otwarta, ale nie lubię za bardzo łamać sklejanych kartek):

4)Szkło też ładnie wychodzi (jak dla mnie):
Słonik na podłodze:

Albo po prostu szklanka:

I na koniec jeszcze parę innych przedmiotów:
Lampa +przybliżenie:

Gumka do włosów na obrusie + lekkie przybliżenie:

Aniołek na szafce (tam jest troszkę ciemniej):


Podstawka na obrusie:

Wydaje się mi, że zdjęcia w pomieszczeniu wychodzą nawet znośnie. Jeszcze będę pracowała nad parametrami z czasem.
Nie będę też ukrywać, że bardzooo tęsknię za poprzednikiem z Olympusa 📷😢😢😢 Może do Lumiego też się przyzwyczaję z czasem lecz jak siebie znam, gdy będzie ciut więcej kasiorki to będę szukać nowszego modelu Olypmusa. A co tam.
Jeśli ktoś minął pierwszą część, gdzie są zdjęcia makro i zbliżenia oraz widoki, krajobrazy z Lumixem to zapraszam tu KLIK 😉.

Na opinie czekam.
Miłych nocy
i dni
Sikoreczka 😊

16 komentarzy:

  1. Ja też mam Olimpusa i bardzo go sobie chwalę. To są dobre aparaty...
    Mój Olimpus jest nie taki młody, ale na razie muszę się zadowolić jego starszym modelem.
    Chociaż te z Lumixa też ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh. Chyba nie ma lepszej marki niż olympus :-) zaoszczędze to dokupie hihi będą dwa :-) milego

      Usuń
  2. Gratki z zakupu nowego sprzętu. Fotki świetne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. Wahania byly ale jestem na razie zadowolona :-)

      Usuń
  3. A ja porzuciłam Olimpusa na rzecz Nikona - i nie żałuję :) Szkoda mi było tracić czas na zmienianie obiektywów :P
    Świetny ten żółty zając!

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olympus to był cyfrowy aparat nie lustrzanka wiec nic nie było trzeba wymieniać :-) nikon tez dobra firma pozdrawiam

      Usuń
  4. ja tam nie jestem perfekcyjna w fotkach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ja tez nie. Ale lubie jak są ładne :-) w miarę przejrzyste. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Podoba mi się trzecie zdjęcie, niby zwykłe a jednak, coś w sobie ma...
    Osobiście jeśli chodzi o aparaty mam lustrzankę Nikona, był naprawdę drogi, ale sprawdza się na podróżach za granicą i nie tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, lustrzanka to lustrzanka a Nikon to Nikuś. :) Może kiedyś też lustrzanką się zajmę. :)
      pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ja mam zwykla cyfrówkę, ostatnip czesciej robie zdj tel, ale zazdroszcze innym blogującym dziewczynom cudnych fotek ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam nie ma czego zazdrościć, robię też czasem telefonem :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Przyzwyczaisz się na pewno też do tego :D Ja na początku też nie mogłam się przyzwyczaić ale z czasem polubiłam moją nowość :D Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia - na pewno przyzwyczaisz się do nowego sprzętu szybciej niż myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam taką nadzieję. Jeszcze miesiąc i będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń