środa, 28 czerwca 2017

Ślimak, ślimak pokaż rogi!! (1)

Witajcie 🌺!!

Świat zwierząt to świat kolorów i barw oraz niezwykłości. Nawet małym ślimaczkiem się zadowoliłam, bo co? też fajne stworzenie. Małym, jak małym muszelka wcale taka mała nie była.

Mam wyciągnęła go gdzieś z malin. Pokazała, a ja jak to ja. Aparat i do dzieła. Wiem, nie potrafię jeszcze tworzyć dzieł i arcydzieł. Muszę sobie radzić mając Lumi📷. Nie jest zły. Może być. Dajemy radę. Próbujemy się dogadywać. Nie zawsze mnie słucha 😜, ale jak na niego nakrzyczę to już jest grzeczniutki.

Tak oto dziś powstaje post fotograficzny - ślimaczek, ślimaczek różki pokaż a serka dostaniesz... oczywiście, jak będziesz ze mną grzecznie współpracował. Serka nie dostał, ale współpracował (jak dla mnie) w stopniu rewelacyjnym. 😜

Takie zdjęcia oto powstały z pozowania pani? pana? ślimaczka z jego wielkim domkiem:
Mam trzyma go w rękach:




a tutaj się schował:

i chyba bawi się z liściem:





Chyba trzeba uciekać, bo ATAKUJE! ratuj się kto może, atak ślimaka:

Po walce dumnie odpełza dalej:

i na koniec krótki filmik z pełzającym ślimaczkiem:


video

Miłych nocy
i dni
Sikoreczka 🐌🐌🐌

22 komentarze:

  1. Slimak! Slimak! Szybciej! Szybciej! Ojjjjjj.... juz nie moge biec tak szybko.... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pełzakuje powolutku ale do przodu :)

      Usuń
  2. Ale fajny ślimaczek. ;-) Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma problemu. uzupełnię ankietę. pozdrawiam.

      Usuń
  3. I choć jeden doczekał sie sesji zdjęciowej ;) No niestety u mnie jest nie mile widziany bo zjada hosty - a taki niewinny by się wydawało ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ogólnie też nie, ale na chwilkę mu pozwoliłam pobyć na terenie ogrodu.
      pozdrawiam.

      Usuń
  4. hi hi nio ślimaczki też mogę być sweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Szczególnie dzięki muszelce

      Usuń
  5. Kochana Sikoreczka uwielbiam twoje posty ale tym razem?
    muszę się przyznać, że nie toleruję ślimaków. Już trzeci rok toczę z nimi ogromną wojnę.
    Te stworzenia wszystko wcinają co stanie na ich drodze.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki to rodzaj roślinożerny. :D Też jako tako za ślimakami które zjadają różne rzeczy nie przepadam ale nie umiem się nigdy nadziwić muszelkom - ich domkom. :)

      Usuń
  6. pamiętam jak za dzieciaka zbierałam ślimaczki i mówiłam do nich, by pokazały rogi :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tak mówię nawet dziś :p a co tam.

      Usuń
  7. On na pewno chciał tego liścia zjeść i jak to mówia praktyka czyni mistrza :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie chciał, ale przeszkodziłam mu bo robiłam fotki. Ogólnie z liścia 'zszedł' i poszedł swoją drogą.
      pozdrawiam.

      Usuń
  8. Nie miałam pojęcia, że ślimak może być takim uroczym bohaterem sesji foto :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była szybka myśl i pomysł i nawet całkiem całkiem.
      pozdrawiam.

      Usuń
  9. Uroczy ślimaczek, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam już dosyć tych ślimaków, które w ogrodzie prawie mi wszystko zjadają. Chociaż... Twój jest nawet przystojny :)

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się ślimakiem. Kto by pomyślał... Hahah. :D

    OdpowiedzUsuń