wtorek, 4 lipca 2017

Odbicia w kałuży (1)

Witajcie 😉!!

Musicie mi wybaczyć jeśli mało teraz zacznę spoglądać na Wasze blogi. Nie macie wyjścia. Zostało  raptem 3 dni!! Mamooooo!?? ile? 3 pełniusieńkie dni do ślubu. To nie żart❗❕❗ Uff. Weźmy głęboki oddech i będzie dobrze. Musi być.

❋❋❋❋❋❋

Pamiętacie jak byliście dziećmi❔❔ A pamiętacie skakanie w kałużach i zabawy przy nich ❔❔ Ten post też jest o kałużach. Nie, nie skaczemy po nich lecz wpadłam na inny pomysł.
Zawsze podobały się mi odbicia. Nie tylko w wodzie, stawie, w lustrze. Kałuża, jeśli jest w miarę dobrych rozmiarów - sprawdza się idealnie w tej kwestii.

Byliśmy z Franciem na spacerze u naszych sąsiadów - często do Czech zaglądamy. W końcu nasza gmina graniczy z Czechami. (muszę wreszcie otworzyć nową etykietkę z podróżami❕❕ - ale to chyba dopiero jak się skończy cały maraton).
Była tam tak piękna kałuża. Bardzo dobra by zrobić jakieś 'artystyczne foto'. Kazałam Franciowi iść na drugą stronę i zrobiłam mu dwa zdjęcia, którymi się podzielę.


Jedynym moim bólem był ten płot i domek z tyłu. Jednak to co chciałam uzyskać - uzyskałam. Jest odbicie ❔, a jest... są 'kąpiące się chmurki'❔ - a są. Więc cóż mi więcej do szczęścia potrzeba - ano nic, tylko podzielić się z Wami efektami.

Na drugim udało się mi zrobić bez tego domu i płotu, a wyszło to tak:

Nie ma tragedii. To moja opinia. Wiem, że nie wszystkim będą fotki się podobały, ale co mi tam.
To tyle na dziś. Napiszę jeszcze jednego posta, który sam się opublikuje. Dobrze, że jest taka możliwość.

Miłych nocy
i dni
Sikoreczka 🌻

18 komentarzy:

  1. Świetnie to wyglada :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia

    Pamiętaj (bez obrazy, to żart z podkoszulki którą nad morzem widziałem):
    "Modliłaś się o dobrego męża to go dostałaś
    On się nie modlił to dostał to co dostał" xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne foto! Szkoda że nie zrobiłaś też(a może zrobiłaś) odbicia samego domu. Myślę że byłoby to rewelacyjne zdjęcie.
    Trzymaj się dzielnie i wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka piekna kaluza!!!!! A nie chcialo ci sie do niej wdepnac???
    Pomysl swietny! Jak znajde kaluze, to tez sprobuje zrobic zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza fajna fotka ale druga lepsza ten gest drapania po głowie wiele może mówić ;)
    Tylko za mocno nie szalej by głowa w sobotę nie bolała albo zaszalej bo to ostatni raz nim panią xy zostaniesz ;)
    pozdrawiam i najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na zdjęcia - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sikoreczko, świetne i pomysłowe są Twoje zdjęcia.
    Jesteś niesamowita. Trzy dni przed ślubem i znajdujesz czas aby opublikować tost.

    Życzę Wam wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś już pomijając uroki z kałuży płynące, zaciskam paluchy niech wszystko będzie tak jak sobie wymarzyliście
    to Wasz dzień i wykorzystajcie go na maxa

    ps czekam na relację
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe ujęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie tam fotki, bardzo się podobają.
    A na nowej drodze życia, życzę wszystkiego najlepszego.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie Ci to wyszło :) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj !
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia !
    Liczę na fotki z wesela:)
    Serdecznosci zostawiam dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia ^^. Już chyba po ślubie i weselu, więc mam nadzieję, że świetnie się bawiliście. Powodzenia na nowej drodze życia! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęścia na nowej drodze życia ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszelkiej pomyślności ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń