sobota, 1 lipca 2017

Zajączki od Elli (1)

Witajcie 😊!!

Czas leci do przodu. Minuty, godziny sekundy dają znać, że coraz bliżej do bardzo ważnej uroczystości Francia i mojej. Powoli zaczyna do mnie docierać, że zostało raptem kilka dni. WOOW 😵😵😵. Aż wierzyć się mi nie chce. Ale tak tak... jeszcze parę dni, nie miesięcy, nie tygodni a dni.

✽✽✽✽✽

Dziś chciałabym Wam przedstawić radosną 5! Piątkę zajączków, które zrobiła dla mnie Ella - moja koleżanka (nie blogowa), którą znam już prawie rok dzięki uprzejmości mojej przyjaciółki. Ella robi nie tylko zajączki ale i inne zwierzątka. Zajączki tak przypadły mi do gustu, że nie mogłam odpuścić takiej okazji. Radosna 5tka wybrała się niedawno ze mną do ogródka troszkę pozować. 
A oto ona:


Jeden zajączek i każdy ma po 3 imiona. Ano tak, tak wyszło. Z tego co kojarzę, widzieliście już Żółtka. Czemu nazwy planet? Czemu jakieś japońskie imiona? Imiona związane z kolorami są jak najbardziej logiczne. A reszta❔❓❔❓

Moim pierwszym anime i zetknięciem się z kulturą (jako taką) japońską była 'Sailor Moon' co u nas tłumaczone zostało jako "Czarodziejka z Księżyca".  W tym anime są właśnie dziewczyny w marynarskich mundurkach które pochodzą z różnych planet:

a) Mercury - AmiMizuno (niebieski zajączek):

b) Mars -ReiHino (czerwony zajączek):

c) Jupiter/Jowisz -MakotoKino (zielony zajączek):

d) Venus -MinakoAino (Żółty zajączek):

e) Księżyc -UsagiTsukino/Bunny ver. polska (różowy zajączek):

Teraz już wiecie jak to u mnie jest. Brakuje jeszcze kilka kolorków - głownie pod Urana, Neptuna, Plutona i Saturna. Myślę, że z czasem Ella jeszcze zrobi te cztery. Będę ją kiedyś prosić oto. Chyba, że znajdę zapał, nauczyciela i mnie nauczy lub sama się nauczę robić takie zajączki.

Jeszcze Was zawalę fotkami rodzinki:




A tak kochana 5tka prezentuje się na szafeczce:


Miłych nocy
i dni
Sikoreczka 🖐

12 komentarzy:

  1. ;___; J-jaki śliczne
    Wiem że ręcznie robione ale JAK recznie robione? Jakos na drutach??

    Plus za to że to są Sailorki, z starych czasów kiedy Polsat miał ciekawe programy a za 5zł mogłeś nakupić słodyczy, czipsów w sklepie a i jeszcze tobie zostawały drobne na napój

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zajączki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Są przeurocze!

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne. Prawdziwe słodziaki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetnie wykonane :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie sympatyczne i ślicznie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zające, idealne prezenty dla dzieciaków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń