poniedziałek, 7 sierpnia 2017

"Córka Prezydenta"

Witajcie 🖐.

Pogoda w kratkę u nas. Raz słońce a raz deszcz. Ostatni czas jednak to gorące i parzące słońce. Oddychać się nie da. Wieczorami czasem burze i brak prądu.
Dziesięć minut wielkiej wichury a szkody ogromne. W sąsiednich miejscowościach nawet dachy pozrywane, drzewa poprzewracane. Straże kursowały to w jedną to w drugą stronę. Na razie spokój i cisza.

W niedzielę nim wychodziliśmy do kuzynki od Francia, leciał fajnie zapowiadający się film.
'CÓRKA PREZYDENTA'. Zapamiętaliśmy tytuł i obiecaliśmy sobie, że jak wrócimy do poszukamy go w necie i oglądniemy.

Podstawowe informacje:
*gatunek - dramat/komedia
*data premiery - 07 styczeń 2004r. USA
*język - angielski
*reżyseria - Andy Cadiff
*czas trwania - 111minut
*główne role: Mandy Moore, Matthew Goode

Anna Foster (córka prezydenta) skończyła 18 lat. W jednej z restauracji umawia się na randkę z chłopakiem. Młodzi myślą, że są sami. Niestety prawda szybko wychodzi na jaw, gdy do restauracji wchodzą znajomi chłopaka, a jeden z nich sięga po coś do kieszeni. Koledzy zostają napadnięci przez ochronę i czar randkowania kończy się. Chłopak zrywa z Anną, bo sytuacja go przerasta.
Wkurzona Anna wpada do gabinetu swojego ojca i robi mu wyrzuty nie zauważając, że prowadzi on akurat ważne rozmowy z innymi przedstawicielami państw.

Następnego dnia rodzina prezydencka udaje się do Czech. Anna błaga ojca aby pozwolił jej spędzić chociaż jeden dzień bez ochrony i bardzo marzy udać się na paradę miłości. Ojciec się zgadza pod jednym warunkiem. Przy Annie ma być para agentów.
Oczywiście nie dotrzymuje słowa. Gdy Anna bawi się w klubie z przyjaciółką dostrzega wokół siebie pełno ochroniarzy. W związku z tym postanawia uciec, a przyjaciółka jej pomaga.
Podczas ucieczki spotyka przystojnego Brytyjczyka - Bena (Matthew Goode), który pomaga jej uciec na motorze. Zaszywają się w kafejce. Anna nie wie, że Ben to też agent. Mimo to agent pomaga jej a prezydent godzi się w końcu na to by Anna była wolna. Zwalnia ochroniarzy i agentów z funkcji pilnowania córki. Jedynie z dala obserwuje ich para agentów.

Dochodzi do pomyłki w pociągu, poznają podróżnika który ich okrada, nie mając pieniędzy spędzają czas w Wenecji opowiadając bajki ludziom, a oni im pomagają.
Kiedy wreszcie są na paradzie miłości wychodzi na jaw prawda o Benie - że to agent. Anna wpada w furię i próbuje uciec. Wraca do samolotu i leci z rodzicami do Białego Domu.
Gdy kończą się wakacje, Anna rozpoczyna studia. Wylatuje na wymianę międzyszkolną do Oxfordu, gdzie odwiedza Bena.
I znów HAPPY AND 💗💗💗.

Anna i Ben:





Anna, Ben i "przyjaciel' który ich okradł:



Para agentów, którzy z daleka obserwują Annę i agenta Bena:



Ojciec Anny, prezydent USA:



Bardzo się mi ten film podobał i bardzo polecam. Taki na luzie.
Uciekam przejrzeć Wasze blogi.

Miłych nocy 🌜
i dni 🌞

Sikoreczka

ps. Zdjęcia zaczerpnięte z neta.

34 komentarze:

  1. O film całkiem dla mnie :D hah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Patrycjo. :) podobno są dwie wersje, ale jeszcze poszukam, poszukam.

      Usuń
  2. Znam ten film i oglądałam go już parę razy, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, a ja dopiero pierwszy raz, pewnie znów go oglądnę. pozdrawiam.

      Usuń
  3. Oglądałam. Też mi się podobał.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, ale bardzo dawno dlatego chyba sobie go odświeżę :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, polecam i jeszcze raz zachęcam.

      Usuń
  5. Film całkiem całkiem. Oglądałam kilka razy. Tak jak pisałaś wcześniej są dwie wersje. Pozdrawiam :-)
    Ps. A z ta pogoda to w tym roku naprawdę dziwaczne. U nas było ciągle zimno i deszcz za deszczem jak słonko wyszlo to na parę min i znów burze. A teraz pogoda nie do zniesienia była ale ciut się ochlodzilo i da się żyć:-D:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te anomalie pogodowe. Tragedia w tym roku. Lipiec był paskudny, zobaczymy jaki będzie sierpień.

      Usuń
  6. Klik dobry:)
    Ogldałam. Ot, taki, jak ja to określam - z gatunku - "lekki, łatwy i przyjemny". :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Elu podpinam się pod Twoje określenie.

      Usuń
  7. A u nas upały i bez deszczu... Dawno nie oglądałam żadnego filmu... może skorzystam z Twojej propozycji? :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zachęcam i polecam. Z Franciem oglądamy dużooo filmów. Będą się pojawiały one co jakiś czas. pozdrawiam

      Usuń
  8. Nie oglądałam, dlatego koniecznie muszę go zobaczyć:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Polecam i to z podniesionymi rękoma :D

      Usuń
  10. chyba kiedyś ten film widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś oglądałam, całkiem przyjemny film ;).
    Aktualnej pogody nie idzie rozgryźć :P.
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pogoda jest dziwaczna. ma nie padać a pada. ma być słoneczko jest deszcz i burza.Rano zimnoooo a wieczorem oddychać się nie da.
      wpadnę na pewno do Ciebie.

      Usuń
  12. Dziekuje za propozycje :))) Wczoraj sobie poogladalam i bardzo mi sie podobal :))) A widzialas juz Cudowne dziecko ? August Rush :)))) Jak nie ,to Serdecznie Polecam :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobał. A co do ;Cudownego dziecka' oglądałam. Piekny film. Kiedyś o nim i tutaj wspomnę.

      Usuń
  13. Albo tematyka ta sama, a może już widziałam nie pamiętam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie. niektóre filmy mają podobną fabułę. pozdrawiam.

      Usuń
  14. Nie oglądałam tego filmu. Muszę zapytać mojego Eryka. Może go dla mnie nagrał?
    Bardzo dziękuję za propozycje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę.
      życzę miłego oglądania.
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Aż nie mogę w to uwierzyć, że go nie widziałam wcześniej :D Jest tak interesujący, że to mało powiedziane. Muszę sobie w wolnej chwili przysiąść i go włączyć, no aż niemożliwe, teraz będzie mi po głowie chodził haha :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marando, polecam w takim razie. Życzę miłego oglądania.
      A także witaj na moim blogu.

      Usuń
  16. Oglądałam ten film, ale bardzo dawno. :-)

    OdpowiedzUsuń