czwartek, 10 sierpnia 2017

Psiaki - Aza wita wszystkich (1)

Witajcie 🖐!!

Dziś chcę Wam przedstawić mojego drugiego pieska - Azę. Już wcześniej poznaliście Lilkę .
Aza jest już z nami od ponad 13lat. Wiekowy pies, ale wierny i kochany.
Uwielbia pieszczotki i długie spacery.




Co tam jest?? Niuch niuch...



Moja ulubiona ławeczka:


I dama w pełnej klasie:




Ty tylko mnie głaskaj!!



I jak tutaj nie kochać takiego słodziaka? ?

I uciekam bo jakoś czarno się zrobiło i powoli grzmi. Co za pogoda niestabilna. 
Wam życzę miłych
nocy i dni 🌞

Sikoreczka

ps. Jak burza pójdzie to i Was znów odwiedzę. Ściskam.

38 komentarzy:

  1. Jaki słodziak kochany :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudaczek <3 Uwielbiam psy. Moje też zawsze były z adopcji. Po śmierci Sary już nie mam psa. :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga może pora na jakiegoś słodziaka? Niestety znam ten ból jak psiaki odchodzą szybciej niż my.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczna Aza, widać że kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak do głaskania i wcale nie widać że ma tyle lat ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko to chyba dobrze, że nie widać. pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkie Azy lubią pieszczoty! Też mam pieska o takim imieniu (choć ja zwykłam mówić o/do niej w zdrobnieniu "Zulka" od Azulki). Masz ślicznego psiaka. A zdjęcie z noskiem mnie powaliło. :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO Aza ma imienniczkę. Ale super. A co do "Zulki" czasem też mówię jej 'Zunia' :D A jeszcze mam jedno z noskiem nawet lepsze, tylko nie umiałam znaleźć. :(

      Usuń
  7. Niuch potężny. Pies genialny!!!

    Pozdrowienia (również dla psiaka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wojtku. Dziękuję, chociaż Aza nie jest wysoka, na zdjęciach tak się prezentuje wyniośle. Piesek też przesyła pozdrowienia.

      Usuń
  8. Wow! ależ cudna jest ta Twoja Aza. Muszę się przyznać, że mam lekkie skrzywienie w stosunku do psiaków. Kocham je całym sercem. Tęsknimy za naszą Bellusią, jednak nie jestem gotowa na kolejnego pieska.
    Miłej, spokojnej soboty i niedzieli. Niech omijają Was wszelakie nawałnice i huragany.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo.Potrzeba czasu na nowego pieska. Szkoda, że one zyja tak krótko. :(
      A burza tej nocy to była tragedia. Najpierw jedna od 1 do 2 w nocy a potem ok 4 aż do 5,30. dobrze, że wolne dziś bo bym bała się jechac do pracy.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Prześliczny piesek! Uwielbiam zwierzęta. Też mam psa w jej wieku, nazywa się Nuka i jak na staruszke jest dalej pełna życia i chęci do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super!! tak ma być, bo pies szczęśliwy mimo wieku jest chętny do zabaw.

      Usuń
  10. Ale słodziak! Ogromne chciałabym mieć psa, ale no pojawiają się pewne komplikacje.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. bywa i tak. Ale może kiedyś komplikacje znikną. Tego życzę.

      Usuń
  11. Słodziak! Uwielbiam psy! Sama mam dwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki. Macie dobre serce. Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Zbyszku i pozdrawiamy Ciebie.

      Usuń
  13. Ojeju <3 Kocham psy, kocham kocham kocham. Aza jest naprawdę przeurocza i prześliczna <3 Szczerze mówiąc to nawet nie wygląda na swoje lata :) Jestem pewna , że masz z nią bardzo dobrze. Oby tylko jak najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wyjątkowy pies jak i Lilcia nasza.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Psinka bardzo sympatyczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klik dobry:)
    Burze precz! Dosyś już!
    I dla Ciebie miłych dni i nocy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, precz burze !! precz precz!!

      Usuń
  16. Witaj!
    Słoneczka życzę i pogody ducha na kolejne dni:)
    Pozdrowionka zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie sympatyczna i śliczna psinka! Tylko ją głaskać i drapać za uszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a za uszkiem najbardziej lubi być drapana.

      Usuń